Livrarea produselor se poate efectua într-un interval minim de 24 ore sau 48 ore (in cazul in care adresa de livrare a clientului este in localitati fara sediu curier ) pentru produsele din stoc deposit şi maxim 60 de zile pentru produsele comandate special din import, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plată, termen de livrare, stocuri, preţuri ) şi/sau din momentul în care a fost facută plata - în caz de plată anticipată (Ordin de plată bancar , plată cu cardul).
Magazinul on-line ecomas.ro pune la dispoziția Utilizatorilor trei tipuri de livrare:
- Livrare prin curierat rapid,
- Livrare exclusivă prin agentii de livrări Ecomas Energosystem SRL ,
- Opțiunea de ridicarea direct din depozitul Vanzatorului .
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
Vânzătorul Ecomas Energosystem S.R.L va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor la adresa de livrare solicitata in comanda .
Ecomas Energosystem S.R.L își rezervă dreptul să efectueze validarea comenzilor înainte de onorarea lor si prin contactarea telefonică a clienților.
Livrarea se va efectua în termenul de livrare confirmat la data validării comenzii.
La livrare este necesară semnătura de primire a Clientului după deschiderea si verificarea conținutului pachetului în prezența reprezentantului firmei de curierat rapid sau a echipei de livrare Ecomas Energosystem S.R.L.
In cazul in care la deschiredea coletului se constata ca produsul prezinta semne de lovire, zgarieturi, sticla sparta te rugam sa completezi de fata cu curierul un Proces verbal de constatare, in care sa se specifice ca produsul a ajuns deteriorat in momentul livrarii. Procesul verbal il primiti de la curier si nu mai poate fi completat dupa plecarea acestuia. Pe procesul verbal vor fi trecute si datele de identificare ale curierului. Doar prin completarea acestui proces verbal, putem deschide o sesizare catre firma de curierat, astfel incat sa isi asume raspunderea pentru produsul deteriorat in timpul transportului. Totodata te rugam daca este posibil sa faci poze coletului si produsului deteriorat pentru a putea fi atasate sesizarii.
Orice reclamație ulterioară în legătură cu deteriorarea produselor in timpul transportului sau lipsa unor elemente din pachetul primit nu poate fi acceptată de către Ecomas Energosystem S.R.L.
În perioada sărbătorilor legale si a vacantelor sau a evenimentului Black Friday, durata maximă de procesare a comenziilor poate crește.